29 Mart 2013 Cuma

Nesfit Ballı&Bademli -''FikriMühim''


 Bugün MNG Kargodan bu güzellik geldi bana! Teşekkürler FikriMühim!


 Pakette Migros ve Tansaşlarda geçerli 10 tane Nesfit %50 indirim kuponu, 430g'lık kocaman bir paket Nesfit Ballı&Bademli ve bir de şipşirin kasesi var.

                                 

 Tabi ki de hemmen denedim. Önce kıtır kıtır cips niyetine tadına baktım. Ballı olunca çok daha ağır bir tat bekledim ama çok çok hafif buldum. Mideyi hiç yormayan, lezzetli bir ürün olmuş. İçindeki bademin de balın da baskın bir tadı yok bence. Daha çok bebe bisküvisi tadında, tekrar yazayım çok hafif bir tadı var.


 Sütle de denedim. Çocukluğuma döndüm :) Ama ben cips gibi kıtır kıtır yemeyi tercih ederim.


 Hep böyle tanelerin ortaya saçıldığı bir yiyecek fotoğrafı çekmek istemişimdir Nesfit'e kısmetmiş ;)

Siz de deneyip görüşlerinizi twitter üzerinden aktarmak isterseniz hashtag: #benceballıbademli 

0 yorum:

Yorum Gönder